لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
منچسترسیتی تیمی بدون نقص

منچسترسیتی تیمی بدون نقص

فابیو کاپلو پیش از مصاف یوونتوس با منچسترسیتی ، از تیم انگلستانی به عنوان تیمی "بدون نقص" یاد کرد.

سرمربی سابق بیانکونری و تیم ملی انگلیس اعتقاد دارد که عدم حضور کلودیو مارکیزیو نیز برای یوونتوس آزاردهنده خواهد بود ؛ وی در عین حال معتقد است که چمپینزلیگ می تواند محرک خوبی برای یوونتوس زخم خورده باشد.

کاپلو در مصاحبه با توتوسپورت گفت :"در اروپا تیم های رئال مادرید ، بارسلونا و بایرن مونیخ شانس های اصلی تلقی می شوند ، اما از نظر من منچسترسیتی نیز تیمی قدرتمند است."

"چمپینزلیگ دنیای متفاوتی از سری آ است ، این رقابت ها روحیه مضاعفی برای یوونتوس تلقی می شود ؛ آن ها فرصت بازگشت به سری آ را نیز دارند."

"یووه قطعا یکی از تیم های بالای جدول خواهد بود ، چلسی نیز وضع مشابهی در لیگ برتر دارد."

"بیانکونری با سیستم تدافعی شناخته شده خود به زمین می آید و در عین حال می تواند امیدوار باشد که هرنانس خلاقیت لازم را به تیم بیفزاید."

"عدم حضور مارکیزیو اتفاق بسیار بدی است ، او بازیکنی است که می تواند بهترین عملکرد را در پست پیرلو نشان دهد. هرنانس به زمان برای وفق یافتن با تیم نیاز دارد ، اما او کسی است که می تواند به عنوان بازیساز انجام وظیفه کند."

"بدون آگوئرو سیتی فرصت بسیار زیادی را از دست می دهد. او بازیکنی با کاریزمای بالا است و یک نقطه اتکا برای تیم انگلیسی به شمار می رود."

"این دیدار بازی بسیار سختی برای یوونتوس است ، چون سیتی می تواند با ذهنیت خود به خوبی رو به جلو برود."

"آن ها تیمی بدون نقص هستند . شاید اینطور به نظر برسد که فروش ژکو به رم اشتباه باشد. یایا توره یک تانک به تمام معنا است."

"برای پیروزی یوونتوس باید زهردار و با شخصیت قوی بازی را شروع کند."

" انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: